Szolgálni jóságát

Az egész életünk arról szól, hogy keressük helyünket a világban. A világban, melynek dinamikája van, állandó mozgásban van, mely tőlünk független, mégis hat ránk; és mely világ tart valahová, de nem tudjuk hová. Akár sodródunk vele, akár tudatosan haladunk benne, ki nem térhetünk előle, még sem mindegy a magunk sorsát illetően. Mert ha sodródunk, beleveszhetünk az áramlatokba, míg, ha tudatosan haladunk, építjük sorsunkat, akár rátalálhatunk a világ főáramlatára, mely a végtelenbe tart, mely végtelent nevezhetjük nyugodtan – alázattal Istennek. Uram! Add nekem szavaidat, és töltsd meg élettel bennem! Ámen Vége egy évnek, egy egyházi évnek is, ettől kezdve új blogban olvashatók napi elmélkedéseim: http://eleszto.blog.hu - n.

Friss topikok

  • annonimka (törölt): Mondhatom ezt nagyon nagyon figyelni kell hogy megértse az ember ,de kell a megértés kell.És akkor... (2010.02.22. 21:17) 10.02.18. Ige-hallás

Linkblog

Fogadj el Uram szolgálatodra!

2010.11.29. 04:57 Jobb lator

10.11.29. Ige-hallás

Szent idő.

Iz 4,2-6 - Azon a napon az Úr sarjadéka ékesség és dicsőség lesz, s a föld gyümölcse büszkeség és dísz azoknak, akik megmenekülnek Izraelből. Ez történik majd: mindazt, aki megmarad Sionban, és életben marad Jeruzsálemben, szentnek hívják majd; mindazt, aki az élők közé van felírva Jeruzsálemben. Az Úr pedig lemossa majd Sion leányainak szennyét, és Jeruzsálem vérét kiöblíti belőle, az ítélet lelkével és a megtisztítás lelkével. Akkor az Úr a Sion hegyének egész helye fölé és közössége fölé felhőt teremt nappal, füstöt és lángoló tűz fényét éjjel. Minden dicsőség felett oltalom lesz számára, és sátor, árnyékul nappal a forróság ellen, menedékül és rejtekhelyül a zápor és eső ellen.

 

Mt 8,5-11 - Amikor pedig bement Kafarnaumba, odajött hozzá egy százados és kérlelte őt: „Uram, a szolgám a házamban fekszik bénán, és rettenetesen kínlódik.” Azt mondta neki: „Megyek és meggyógyítom.” De a százados így válaszolt: „Uram, nem vagyok méltó, hogy hajlékomba jöjj, hanem csak egy szóval mondd, és meggyógyul a szolgám. Mert én is hatalom alatt álló ember vagyok, beosztott katonák vannak alattam, és ha azt mondom az egyiknek: „Menj!”, elmegy, vagy a másiknak: „Gyere!”, odajön, a szolgámnak pedig: „Tedd ezt!”, megteszi.” Ennek hallatára Jézus elcsodálkozott, és azt mondta követőinek: „Bizony, mondom nektek: Izraelben nem találtam ekkora hitet senkinél. Mondom nektek: Sokan érkeznek majd keletről és nyugatról, s letelepszenek Ábrahámmal és Izsákkal és Jákobbal a mennyek országában.

 

/:Szent idő. Mitől lehet szent? Egyedül attól, hogy mit Isten nekem ajándékoz, azt én, az ajándékához méltó tisztelettel élem meg, megszentelem azzal, hogy Hozzá igazítom. Mert méltó nem vagyok, hogy hajlékomba jöjjön, de mégis arra hitem lehet elég bátor, hogy az Ő kegyelmébe ajánljam magamat, bűnös életemet. Ennek bizonyságaként megnyújtom az időt, a szent csendet, a reggelt, egy rorátéval. „Ébredj ember”! Éneklem, halkan, bennem elsuttogva, hogy Isten csendjére ébredjek, amiben meglelhetem tisztulásomat, hogy mikorra az ünnep ideje elérkezik, megtisztultan tudjam megélni, a megszentelt tisztulás élményével ragadjam meg az időt. Ámulatba ejteni az Urat, hogy képes legyen azt mondani, engem látva: „nem találtam ekkora hitet senkinél”! De miért tenném ezt meg, miért akarjak több időt együtt tölteni Vele? Azon túl, hogy örömömet lelem benne; hogy több időm legyen arra, hogy megértsem szándékát, hogy megtapasztalja, nem üres szó az, hogy ’tegyél velem, amit Te akarsz; hogy legyek az, akivé akarsz tenni’. Itt vagyok Uram, szólj, hallja a Te szolgád! Mit adhatok mást én az Istennek, mint az időmet, az életemet, ami van az Ő kegyelméből nekem, azt nem haszontalanra pazarlom, hanem Rá, aki a szeretet, hogy képes lehessek szabadságomban a legteljesebb szabadság megélésére. Azonosulni Istenazonosságommal, hogy képessé lehessek az üdvösségre. Átdimenzionálva az életemet, többet akarok tenni a világért Istennel, hogy általam több legyen a világ, vagyis, hogy e világ jobban hasonlítson az éghez. Jézus ezért jön el, hogy e világot hasonlatossá tegye Isten országához, de „egy fecske nem csinál nyarat”, Jézus velem, velünk akarja ezt elérni, és értem, értünk. Itt vagyok Uram, akaratod legyen akaratommá, szereteted legyen szeretetemmé, akarom, hogy Te legyél minden, mindenben, még általam is! Ámen:/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://misszio.blog.hu/api/trackback/id/tr652480292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása